Äventyr

Allmänt / Permalink / 1
Som det ser ut just nu kommer jag mest troligen åka iväg på ett litet äventyr. Kommer flytta från denna stad. Är nervös men tror det kommer bli kul för min fotograferingsdel. Att träffa nya människor i nya städer att samarbeta med. Nya platser att fotografera på som jag aldrig lagt ögat på tidigare. Ser fram emot hösten och de spännande äventyr som kommer med den. 
 
Inte nog med det så försöker jag passa på nu att träffa mina favorit fotografer här en sista gång innan jag åker iväg. För vet inte när nästa fotograferingstillfälle med den kommer bli. Så ser fram emot att få pyssla ihop det ena och det andra. 
 
#1 - - Anonym:

Neeej! Usch, så tråkigt att du flyttar härifrån!
Visst blir din värld större och upplevelserna fler men för oss kvar blir världen mindre och inte alls lika gnistrande som när du finns i omgivningen.
Det är alltid en otrolig känsla när man rundar ett gatuhörn och stöter på dig - en person med ett fint hjärta och en fantastisk karisma.
All lycka och framgång till Dig i den nya världen! Du kommer att vara saknad.

Svar: Det här meddelandet förgyllde verkligen min dag! Otroligt fint skrivet och det värmer mitt hjärta. Känns bra att höra att man kommer vara saknad! :) Jag tackar så hemskt mycket men hux flux kommer jag nog tillbaka till de här gatorna så du lär nog se mig runda ett gatuhörn igen :)
Anna H. M. Olsson

Till top